Concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post vacant de muncitor calificat IV – electrician la sediul unităţii

SPITALUL MUNICIPAL CALAFAT cu sediul în localitatea CALAFAT, jud. DOLJ, str. TRAIAN, nr.5, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui  post vacant de muncitor calificat IV – electrician la sediul unităţii, cu începere ( prima probă) din data de 15.01.2025 , ora 10,00.

         Data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere la concurs este 30.12.2025, ora 12,00.

         În conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022- pentru aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, la concurs poate participa orice persoană care îndeplineşte cumulativ urmatoarele condiţii:

CONDIŢII GENERALE:

1.are cetăţenie română sau cetăţenia unui alt stat membru al U.E., a unui stat parte la acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

2.cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

3.are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat, cu modificările şi completările ulterioare;

4.are o stare de sanătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată în baza adeverinţei medicale eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

5.îndeplineşte condiţiile de studii , de vechime în specialitate, şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

6.nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfaptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post  incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează,  cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

7.nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat masura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercităriii unei profesii;

8.nu a comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea 118/2019 privind registrul naţional autorizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare

9.are capacitate deplină de exerciţiu;

CONDIŢII SPECIFICE  :

-școală profesională sau curs de calificare ca electrician

 -fara vechime in meserie

FIȘA POSTULUI

A. Informatii generale privind postul

Serviciu Tehnic Administrativ
Nivelul postuluiSpecialitatea și gradul/ treapta profesională aferentă: Muncitor calificat  IV – electrician
Conducere ExecuțieX
  1. Obiectivul postului/ scopul postului/ responsabilitatea postului:

Asigurarea lucrărilor de reparații in regie proprie si lucrările de întreținere din unitate

  B. Conditii specifice pentru ocuparea postului

A. Pregătirea profesionalăStudii: Absolvent de şcoală generală, şcoală profesională sau liceu
Perfecționări/ specializări: – nu este cazul
Cunoștințe de operare calculator: – nu este cazul
Limbi străine și nivelul de cunoaștere: – nu este cazul
Cunoștințe specifice: –
Autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor:  scoala profesionala sau curs de calificare ca electrician
B.ExperiențăVechimea în muncă: 
Fara vechimea necesară în meserie
C.Starea sănătății necesară ocupării postuluiAptitudine pentru muncă, stabilită de medicul de medicina muncii:  
D. Alte cerințe specificeAptitudini și abilități: Manualitate Rezistență la efort fizic Munca în echipă Înțelegerea instrucțiunilor scrise Comunicare eficientă Spirit de observație
Calități: Promptitudine Capacitate de decizie la nivelul său de competență Încredere Asumarea responsabilității Caracter proactiv Preocupare pentru calitate Autocontrol comportamental Adaptabilitate Flexibilitate

C. Atributiile postului

A. Activități generaleRespectă programul de lucru și programarea concediului de odihnăLa începutul şi sfârşitul programului de lucru semnează condica de prezenţăSe prezintă la serviciu cu deplină capacitate de muncă pentru a efectua servicii la parametrii de calitate impusi de secţieRespectă ordinea şi disciplina la locul de muncă, foloseşte integral şi cu maximă eficienţă timpul de muncăRespectă confidenţialitatea tuturor aspectelor legate de locul de muncă indiferent de natura acestoraNu face nici o declaraţie publică cu referire la locul de muncă fără acordul conducerii.Efectuează controlul medical periodic conform programării și normelor în vigoareSe va abţine de la orice faptă care ar putea aduce prejudicii instituţiei. Răspunde de  bunurile materialele din dotarePlanifică activitatea proprie în funcție de reglementările date de normele interne (Regulamentul de ordine interioară)Respectă circuitele stabilite și aprobate în cadrul spitaluluiÎndeplineşte orice alte sarcini stabilite pe cale ierarhic superioară, în conformitatea cu legislaţia în vigoare în limita competenţelor profesionaleSe va supune măsurilor administrative în ceea ce privește neîndeplinirea la timp și întocmai a sarcinilor prevăzute în Fișa postului
B. Activitati specificeAsigură buna funcţionare a instalaţiilor de distribuţie a energiei electrice;Întreţine şi repară instalaţiile de alimentare şi automatizare pentru utilajele din punctul termic, staţia de hidrofor, spălătorie, bucătărie;Răspunde de buna funcţionare a instalaţiilor electrice de utilizare din interior;Intretine si repara instalatiil de distributie din subsolul spitalului ;Întreţine şi repară consumatorii de energie electrică asigurând buna funcţionare a lor.Colaborează la stabilirea consumului de piese de schimb şi materiale pentru utilajele şi instalaţiile electrice;Asigura indepartarea zapezii si a gheturilor;Participa cu formatia de intretinere si la alte lucrari de intretinere si reparatii necesare in unitate;Executa personal sau in echipa orice fel de sarcini sau lucrari care se incadreaza in atributiile formatiei dde lucru, dispuse de seful formatiei sau conducatorul unitatii;Efectueaza controlul medical periodic normelor in vigoare ;Consemneaza in registrul de tura data si ora predarii-preluarii schimbului modul cum au functionat instalatiile, defectiunile constatnte, urgente si remedierea acestora;Colaboreaza la stabilirea necesarului de piese de schim si materiale pentru intretinerea si repararea utilajelor si instalatiilor ;  

D. Sfera relationala a titularului postului

Sfera de relații        1.Relații: Relații ierarhice: -subordonat față de: sef serviciu tehnic admimistrativ, manager -superior pentru: – nu este cazul Relații funcționale: cu personalul din cadrul spitalului Relații de colaborare: cu personalul  din cadrul spitalului Relații de control: -nu este cazul Relații de reprezentare: – cu personalul  din cadrul spitalului
2. Grad de solicitare: din partea structurilor interne ale unității: minimdin partea structurilor externe (autorități și instituții publice, organizații internaționale, persoane juridice private): -in limitele stabilite de conducerea spitalului

Obligații și responsabilități care derivă din legislația/ normele în vigoare:

DomeniuLege/ Ordin/ NormăObligații/ reponsabilități
Regulamentul de organizare și funcționare al Spitalului Municipal Calafat Cunoaște și respectă normele R.O.F.
Regulamentul de ordine internă al Spitalului Municipal Calafat Cunoaște și respectă normele R.O.I.
Supravegherea, prevenirea și limitarea infecțiilor asociate asistenței medicaleO.M.S. nr. 1101/2016Aplică procedurile stabilite de codul de procedură Utilizează echipamentul de protecție corespunzător, conform procedurii de lucru și Regulamentului Intern
Gestionarea deșeurilorO.M.S. nr.1226 /2012Aplică procedurile stipulate de codul de procedură pentru gestionarea deșeurilor Aplică metodologia de culegere a datelor pentru baza natională de date privind deșeurile rezultate din activitatea medicală.
Managementul calitățiiStandardul ISO 9001A se vedea rubrica ”Activități specifice”
Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelorLege nr. 333/2003 republicată 2014Participă la punerea în aplicare a Planului de pază a obiectivului
Protecția civilaLegea nr. 481/2004Participă la aplicarea prevederilor Planului Alb Respectă normele PSI
Protecția datelorLegea nr. 190 / 2018-angajatii, conform Regulamentului UE 679/2016 – GDPR, au obligatia de a respecta intocmai obligatiile ce le revin cu privire la evidenta, manipularea si pastrarea informatiilor, datelor si documentelor confidentiale la care au acces, inclusiv dupa incetarea activitatilor ce presupun accesul la aceste informatii si iau la cunostinta faptul  ca, in cazul in care incalca prevederile normative privind protectia informatiilor confidentiale, vor raspunde potrivit legii, disciplinar, civil, contraventional ori penal, in raport cu gravitatea faptei. -angajatii au obligatia de a lua la cunostinta si a isi insusi procedurile spitalului privind protectia datelor cu caracter personal; -angajatii au obligatia de a participa la instruirile cu privire la cerintele Regulamentului UE 679/2016 privind protectia datelor cu caracter personal (on line si/sau on site) si de a consulta saptamanal intranet-ul si alte canale sau aplicatii utilizate de spital pentru instruirea si constientizarea angajatilor; -angajatii au obligatia de a semnala imediat sefului direct o incalcare reala sau presupusa a securitatii datelor cu caracter personal, astfel ȋncat Spitalul sa poata notifica acest lucru autoritatii de supraveghere competente, fara intarzieri nejustificate si, daca este posibil, in termen de cel mult 72 de ore de la data la care a luat cunostinta de aceasta
Legea 362/2018 -angajatii au obligatia de a lua la cunostinta si a isi insusi procedurile spitalului privind securitatea IT si cibernetica si securitatea informatiilor; -angajatii au obligatia de a participa la instruirile cu privire la cerintele Directivei NIS – Legea 362/2018 privind asigurarea unui nivel comun ridicat de securitate a retelelor si sistemelor informatice (on line si/sau on site) si de a consulta saptamanal intranet-ul si alte canale sau aplicatii utilizate de spital pentru instruirea si constientizarea angajatilor; -angajatii au obligatia sa solicite sprijin/ suport sau o informare corespunzatoare din partea Biroului IT si a persoanelor responsabile pentru clarificarea/ solutionarea/ intelegerea corespunzatoare a diverselor spete legate de securitatea informatiilor clasificate si a sistemelor informatice si de comunicatii la care au acces autorizat; -angajatii au obligatia de a semnala imediat sefului direct incalcarile reale sau presupuse ale procedurilor privind securitatea IT&C si cibernetica, astfel ȋncat spitalul sa poata notifica acest lucru autoritatii de supraveghere competente, fara intarzieri nejustificate si sa poata pune in aplicare planul de continuitate a activitatilor IT&C pentru furnizarea serviciilor esentiale.
Securitate și sănătate în muncăLegea nr. 319/2006Semnalează factorii de risc de accidentare și îmbolnăvire profesională existenți la locul de muncă Anunță în scurt timp șeful ierarhic superior despre îmbolnăvirile proprii care pot fi considerate accidente de muncă Respectă normele de protecţia muncii Va utiliza evita manipularea aparatelor electrice cu mâinile umede Va efectua operaţiile de curăţire cu cea mai mare atenţie, pentru a evita accidentele Va manevra soluţiile de curăţire cu mâinile protejate          Va anunța cu promptitudine defecţiunile ivite la echipamente, instalaţii electrice
O.G. 13/ 2003Se interzice complet fumatul în unităţile sanitare, de stat şi private
  1. Condiții specifice postului
Locul de muncă   □ permanent                                                     
Program de lucruTimp de lucru: 7.00-15.00
Condiții de muncăCondiții normale
Riscurile implicateConform fișei de identificare a riscurilor asociate postului
CompensăriConform prevederilor legale

      DOSARUL DE CONCURS:

Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta următoarele documente:

-formular de înscriere la concurs, coform anexei nr.2 din HG 1336/2022

-copia actului de identitate sau orice act alt document care atestă identitatea, pootrivit legii, afate în termen de valabilitate;(se va prezenta şi în original pentru verificare)

-copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz; (se va prezenta şi în original pentru verificare)

-copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică ( se vor prezenta şi în original pentru verificare)

-copia carnetului  de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (se va prezenta şi în original pentru verificare)

– certificat de cazierul judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

-adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitătile  sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii  concursului*;

-certificat de integritate comportamentală din care să reiese ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea 118/2019 privind registrul naţional autorizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare,.

-curriculum vitae, model comun european

chitanţă de plată a taxei de concurs în valoare de 50 lei, platită la Casieria unităţii (taxa de concurs nu se restituie în cazul neprezentării la concurs sau daca nu se obţine postul pentru care a candidat)

*conţine, în clar, numarul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministului sanătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sanatate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap ( se va prezenta şi în original pentru verificare), emis în condiţiile legii.

DEPUNEREA DOSARELOR

Dosarele de participare la concurs vor fi depuse la Biroul Resurse Umane al spitalului  pana la data de 30.12.2024, ora 12,00 iar în aceeaşi data sau cel mai tarziu în data de 31.12.2024, comisia de selecţie a dosarelor va afisa rezultatul admiterii/ respingerii dosarului, pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare.

            I.Concursul de ocupare a postului menţionat se va desfăşura cu începere din data de 15.01.2025( proba scrisa),  la ora 10,00, la sediul unităţii şi va consta în doua probe, astfel:          

Proba nr.1-proba scrisa – ce va fi sub forma unui text grila cuprinzând 20 întrebări, fiecare întrebare notată cu 5 puncte- punctaj maxim -100 puncte

            Pentru proba scrisă, fiecare membru al comisiei de concurs va propune 40 de întrebari cu cel mult doua zile înainte de proba scrisă. În ziua în care se desfasoară proba scrisă, înainte de începerea acestei probe, comisia de concurs stabileste cele 3 variante de test grila, fiecare variantă conţinand 20 întrebări. La data şi ora începerii probei scrise, se va stabili, prin tragere la sorţi de către un candidat, varianta pentru concurs.

Proba nr.2-interviul-în cadrul cărora candidaţii vor fi examinaţi în baza urmatoarelor criterii:

a)abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie

b)capacitatea de analiză şi siteză

c)motivaţia candidatului

d)comportamentul în situaţiile de criză

e)abilităţi de comunicare

f)iniţiativă şi creativitate

În funcţie de cerinţele de studii sau profesionale specifice postului criteriile de evaluare prevazute la lit. d) şi e) sunt stabilite opţional de către comisia de concurs

Punctaj maxim- 100 puncte

Proba interviului va fi susţinută  doar de către candidaţii declaraţi admişi la proba scrisa.

         În cazul în care numarul de candidaţi este mic şi  nu exista contestaţii, în urma analizei şi hotărârii comisiei de concurs, probele se pot deşfăşura în aceeaşi zi. Acest lucru va fi anunţat în timp util către toţi candidaţii care au promovat prima probă, odată cu afişarea rezultatelor acesteia.

          Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte, ca punctaj general, dar şi individual, pentru fiecare dintre probe.

SOLUŢIONAREA CONTESTAŢIILOR

Dupa afişarea rezultatelor, cadidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucratoare de la data afişarii rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afisării rezultatului probei scrise şi interviului sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Comunicarea rezultatelor contestaţiilor depuse se va face prin afisare la avizierul unitaţii precum şi pe pagina de internet a spitalului, imediat dupa soluţionarea acestora.

Afişarea rezultatelor se va face imediat după încheierea fiecarei probe, în termen maxim de cel mult o zi lucratoare, în funcţie de numarul de candidaţi.

Afişarea rezultatelor  concursului se va face  dupa încheierea şi notarea ultimei probe.

BIBLIOGRAFIA PENTRU POSTUL VACANT DE

MUNCITOR CALIFICAT IV – ELECTRICIAN

1.Normativ pentru proiectarea, executia si exploatarea instalatiilor electrice aferente cladirilor, indicativ I 7 – 2011 – subcapitolele 3.4, 4.1.6, 4.2.1, 4.2.2, 4.2.4, 4.3.1, capitolul 5, subcapitolele 6.3.4, 7.13, 7.23, 7.9, 9.3.

2.Agenda electricianului, editura tehnica, editia IV, 1986, autor ing. Emil Pietreanu.

3.Legea nr. 319/2006 – legea securitatii si sanatatii in munca

4.Hotararea nr. 1146/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea in munca de catre lucratori a echipamentelor de munca.

        

Sari la conținut