CHESTIONAR DE SATISFACTIE AL PACIENTULUI

Pentru Spitalul Municipal Calafat, îmbunătățirea continuă este o prioritate, constituind singurul mod de a avansa și de fi mereu la înălțimea dorințelor pacienților noștri. Dorim să comunicăm îndeaproape cu pacienții noștri, să le cunoaștem nevoile și să luăm în considerare sugestiile lor. Nu ezitați să solicitați suportul personalului medical oricând aveți nevoie; de asemenea, vă suntem recunoscători pentru orice sugestii pe care doriți să ni le transmiteți și pentru amabilitatea de a completa un scurt chestionar referitor la serviciile spitalului nostru.

Mod de completare

• Răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs.

• Nu trebuie să vă semnati, acest chestionar poate rămâne anonim dacă nu doriți să vă dezvăluiți identitatea

• Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!

Data nasterii:

Sex:

1. La internare ați fost însoțit pe secție de:

2 Ați primit la internare, din partea medicului curant, informații referitoare la: diagnostic, indicațiile terapeutice și eventual complicațiile care pot apărea pe parcursul spitalizării?

3. Cum apreciați calitatea hranei și a modului de distribuire a acesteia?

4.Cum apreciați calitatea condițiilor de cazare (salon, baie, TV, frigider)?

5.Cum apreciați amabilitatea și disponibilitatea personalului medical?

6.Va rugăm să acordați calificative pentru calitatea îngrijirilor acordate de:
Medicul de salon

Asistentele medicale

Infirmiere

7.Sunteti la prima internare sau la o reinternare?

8. Dacă ar fi necesar să vă reinternați, ați opta pentru același spital?

9.Dacă un apropiat, un prieten sau altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care ştiţi că este disponibil aici i-aţi recomanda să vină?

10.Personalul medical vi s-a părut(alegeti trei variante):

11.Considerați că ați fost informat corespunzător și suficient privind:

Starea dumneavostra de sanatate

Tratamentul

Interventia chirurgicala

Internarea

Drepturile si obligatiile pacientilor

Externarea

12. Impresia dumneavoastră generală la externare:

13. Observații și sugestii pentru conducerea spitalului, referitoare la aspectele pozitive și/sau negative ale îngrijirilor medicale din timpul spitalizării și îmbunătățirea serviciilor furnizate de spital: